Waar kunnen wij u nog meer mee helpen?

Opzegservice - Wij helpen u graag!

U heeft gekozen voor Recreatie Zeker? Wij assisteren u dan graag bij het overstappen naar uw nieuwe chaletverzekering toe.

Print deze opzegbrief uit, vul deze in met uw gegevens en onderteken deze tenslotte. Meestal krijgt u binnen 2 tot 3 weken een bevestiging van de huidige verzekeraar wanneer uw oude verzekering afloopt.
Verzekeraars mogen tegenwoordig niet meer stilzwijgend uw verzekering verlengen. Loopt uw verzekering minimaal een jaar bij dezelfde verzekeringsmaatschappij: Dan kunt u de verzekering opzeggen met een termijn van 1 maand. U kunt na deze maand direct overstappen!
  • Sluit uw verzekering af via Recreatie Zeker.
  • Onderteken de opzegbrief en stuur deze toe aan uw huidige verzekeraar.
  • Geef ons uw definitieve opzegdatum door.
  • Het overstappen is geregeld.

Schade melden

Recreatie Zeker neemt uitsluitend schademeldingen van eigen klanten in behandeling. U kunt controleren of u klant bent van Recreatie Zeker door uw polis te raadplegen. Meld uw schade zo snel mogelijk. Hoe langer u wacht, hoe meer risico u loopt dat uw schade niet meer door de verzekeraar kan worden behandeld.
U kunt u schade melden bij Recreatie Zeker door onderstaand formulier in te vullen. Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met u op.

Schademeldingsformulier

  •  
  •  
 
De velden met een * zijn verplicht

Wijzigingen doorgeven

Recreatie Zeker neemt uitsluitend wijzigingen van eigen klanten in behandeling. U kunt controleren of u klant bent van Recreatie Zeker door uw polis te raadplegen. Bent u klant van Recreatie Zeker dan kunt u via onderstaand formulier uw wijziging aan ons doorgeven.

Wijzigingsformulier

  •  
  •  
 
De velden met een * zijn verplicht

Klachten

Wij doen er alles voor om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U mag van ons verwachten dat wij onafhankelijk voor u de verschillende verzekeraars met elkaar vergelijken en u het advies geven wat zo goed mogelijk past bij uw wensen en verwachtingen. Mocht u desondanks klachten hebben over onze dienstverlening, vragen wij u ons dit direct te laten weten. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Mocht u menen dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Ons aansluitnummer bij Kifid is 300.016203.
Natuurlijk komen wij in eerste instantie graag met u tot een oplossing!